昨天大胎歌給我學姊的無名阿!
果然你們那種驚訝程度不是假的阿!!!
變的好多喔
算一算也才三個月欸! 也變的太多了吧?
但覺得上大學好嗨喔 哈哈
我一直想到某中文系好好笑,竟然一開學是大家一起看鬼片
又要去夜遊,學姊可是怕的咧 XD



大胎歌 昨天給你看的超讚的吼!
文章打的落落長,其實我眼睛看到快脫窗了
對了! 記得買超極餡阿! 我要吃我要吃! 好軟Q的巧克力欸
昨天其實有些事情我沒直接跟你說欸
要這麼直接講,老實說好奇怪喔 哈哈哈
反正有些事情你加減都猜的出來,也不必太明說了! :)




現在想想真的很丟臉 = =
大笨蛋的阿母竟然有回頭看我
那真慶幸他阿母沒問說我是誰,不然我就糗了!
不過說真的我還以為我喊那麼大聲大笨蛋不理我欸,原來是幹譙在心裡
害我一直被怡霓笑 =口=

TK是奸商! 大笨蛋說的真是貼切!
現在想一想下星期好難度過欸 = =
光是明天就爽了阿!






*








很好聽阿! 天天都聽欸 哈哈哈哈哈
自己去找來聽 喔耶
(誰來唱給我聽! 徹平來吧 一定有人嫌我很吵ˋ很花痴ˋ很愛作夢
 話說醫龍要重播了! 一定要看第一季的第二集
真是太令人柔腸寸斷了  )




When you look me in the eyes *


If the heart is always searching
如果心總是找尋
Can you ever find a home
可否找一個歸處
I've been looking for that someone
曾是我尋找的一個人
I'll never make it on my own
不曾為自己做些什麼
Dreams can't take the place of loving you
夢裡再也不曾沒有你
There's gotta be a million reasons why it's true
千千萬萬的理由來證明我的真心

(Chorus)
When you look me in the eyes
當你看著我的眼睛
And tell me that you love me
告訴我你愛我
Everything's alright
是那些幸福
When you're right here by my side
當你陪在我的身邊
When you look me in the eyes
當你看著我的眼睛
I catch a glimpse of heaven
天堂就在一眼瞬間
I find my paradise
我看見心中的樂園
When you look me in the eyes
當你看著我的眼睛
How long will I be waiting
還要多久
To be with you again
才能見到你
I'm gonna tell you that I love you
我要告訴你我會好好愛你
In the best way that I can
盡我最大的可能
I can't take a day without you here
我無法承受一天不見你的面
You're the light that makes my darkness disappear
你是掃去我陰霾的光


(Chorus)
When you look me in the eyes
當你看著我的眼睛
And tell me that you love me
告訴我你愛我
Everything's alright
是那些幸福
When you're right here by my side
當你陪在我身邊
When you look me in the eyes
當你看著我的眼睛
I catch a glimpse of heaven
天堂就在一眼瞬間
I find my paradise
我看見心中的樂園
When you look me in the eyes
當你看著我的眼睛
More and more, I start to realize
漸漸地我開始知道
I can reach my tomorrow
每一個明天
I can hold my head up high
我都可以昂首挺胸
And it's all because you're by my side
因為你陪伴我身邊 


(Chorus)
When you look me in the eyes
當你看著我的眼睛
And tell me that you love me
告訴我你愛我
Everything's alright
是那些幸福
When you're right here by my side
當你陪在我的身邊
And when I hold you in my arms
當我擁著妳
I know that it's forever
我感覺這是永恆
I just gotta let you know
只想讓你知道
I never wanna let you go, cause
永遠不想與你分開

(Chorus)
When you look me in the eyes
當你看著我的眼睛
And tell me that you love me
告訴我你愛我
Everything's alright (it's alright)
是那些幸福
When you're right here by my side (by my side)
當你陪在我的身邊
When you look me in the eyes
當你看著我的眼睛
I catch a glimpse of heaven (oh)
天堂就在一眼瞬間
I find my paradise
我看到心中的樂園
When you look me in the eyes
當你看著我的眼睛
oh
     


arrow
arrow
    全站熱搜

    t723795 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()